فارسی دوازدهم سری سیر تا پیاز

3.272.500 

“سیر تا پیاز فارسی دوازدهم” از انتشارات گاج، با فیلم‌های آموزشی، درس‌نامه جامع، و پرسش‌های تشریحی، به دانش‌آموزان پایه دوازدهم کمک می‌کند تا درس‌های فارسی را بهتر فهمیده و در امتحانات با موفقیت عمل کنند.

توضیحات

“سیر تا پیاز فارسی دوازدهم” از انتشارات گاج به دانش‌آموزان پایه دوازدهم متوسطه در حوزه‌ی درس‌های فارسی کمک می‌کند. این کتاب از سه بخش فیلم‌های آموزشی، درس‌نامه و پرسش‌های تشریحی تشکیل شده است.

فیلم‌های آموزشی این اثر از طریق اسکن QRکدها، امکان تماشا را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. در بخش آموزش و درس‌نامه، تمامی مباحث کتاب درسی فارسی دوازدهم به‌صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و نکات مهم تفسیر شده‌اند.

پس از آشنایی با درس‌نامه و آموزش، دانش‌آموزان می‌توانند با حل پرسش‌های تشریحی به چالش کشیده شوند و توانایی‌ها و نقاط ضعف خود را بسنجند. این پرسش‌ها، آموزشی و محوری برای آمادگی در امتحانات پایان ترم و آزمون‌های مختلف می‌باشند.

این کتاب توسط نعمت‌الله بوالحسنی، دکتر سیدعلی مرتضوی و خدایار قربانی نوشته شده و شامل بررسی خط به خط کتاب درسی، دانش‌های ادبی و زبانی متن کتاب، پاسخ به کارگاه متن‌پژوهی، ضمیمه‌ی کامل دانش‌های ادبی و دستور، پرسش‌های امتحانی طبقه‌بندی شده با پاسخ تشریحی، دوره‌های امتحان نهایی با پاسخ تشریحی و امکان تماشای فیلم‌های آموزشی اختصاصی را فراهم می‌کند.

توضیحات تکمیلی

وزن 0770 کیلوگرم
تولید کننده

مولف/مولفان

, ,

موضوع

پایه

رشته

سری

شابک

سال انتشار

تعداد صفحه

قطع

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فارسی دوازدهم سری سیر تا پیاز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *